Het is mijn missie om organisaties écht contact te laten maken met hun klanten. Dat je snapt waar je klant behoefte aan heeft. Zodat je alleen nog maar het goede kan doen.

SamConsult is ontstaan vanuit de overtuiging dat oprecht en met aandacht luisteren naar en observeren van klanten essentieel is voor het succes van iedere organisatie. Luisteren betekent iemand persoonlijke aandacht geven, serieus nemen en waarderen. Naast tevreden klanten, levert aandachtig luisteren ook veel waardevolle informatie op voor je organisatie. Door het gedrag van je klanten te doorgronden en de daadwerkelijke wensen en behoeften te achterhalen kun je hierop inspelen omdat je weet wat echt belangrijk is. Een win-win situatie dus!

 

Simone Nelissen is de drijvende kracht achter SamConsult. Na haar studie Beleid, Communicatie en Organisatie aan de Vrije Universiteit te Amsterdam heeft zij ruime onderzoekservaring op het gebied van o.a. klanttevredenheid, wensen en behoeften, positionering en aankoop- en beslissingsgedrag opgedaan bij Blauw Research en Nyenrode Business Universiteit. Daarnaast is Simone Nelissen gekwalificeerd als transformationeel trainer en coach. Simone is een open persoon die graag contact zoekt met mensen. Klanten bestempelen de relatie als prettig en persoonlijk. Naast een goede luisteraar is Simone een doortastende gesprekpartner die op een prettige manier relevante informatie boven tafel weet te krijgen.

 

 

 

Meer weten wat Simone voor je organisatie kan betekenen?

Meer over